Riadhah Untuk Semua

Riadhah Untuk Semua

Program Makan Buah T.E.M

Program Makan Buah T.E.M

Tazkirah Padang

Tazkirah Padang

Ziarah Mesra PPUM

Ziarah Mesra PPUM

TAZKIRAH JUMAAT'S CORNER:HIDUPKAN SUASANA "SAYI'DUL AYYAM" DENGAN BARAKAH

Saturday, May 2, 2009



01 Mei 2009 11.00a.m : Tazkirah Jumaat's Corner(TJC) pada minggu ini telah dilaksanakan dengan jayanya di Dataran Sastera.Dengan membawa tajuk"Mencapai Minda Zero" yang telah disampaikan oleh Ust.Shazni Munir Presiden PMIUM mampu untuk memberikan kesan kepada mahasiswa mahasiswi yang hadir pada program tersebut.

Jikalau minggu lepas TJC ini dilaksanakan di Dataran Sains,alhamdulillah pada minggu ini T.E.M juga telah berjaya untuk mengimarahkan Dataran Sastera dengan peringatan yang mampu mendekatkan manusia kepada Tuhan yang Maha Pencipta.



"manusia secara fitrahnya akan mencapai satu keadaan yang mana mereka ini mahukan ada satu kuasa yang mampu melindungi dan menolong mereka dalam keadaan macam mana sekalipun,oleh sebab itu kita selaku seorang muslim tidak dapat tidak kena meletakkan Allah s.w.t sebagai satu tempat pergantungan yang utama dan hakiki"...antara peringatan yang disampaikan..


Kita mengharapkan pada masa akan datang aktiviti ini mampu mendapat sambutan yang menggalakkan dari seluruh mahasiswa kampus perdana ini.Semoga permulaan dan perubahan transformasi yang dilakukan ini mampu untuk menarik mahasiswa dalam menghayati agam Islam yang sebenar.

"mendengar tazkirah dalam keadaan suasana yang selesa"


"mendengar dalam keadaan bebas"

0 comments:

Post a Comment