Riadhah Untuk Semua

Riadhah Untuk Semua

Program Makan Buah T.E.M

Program Makan Buah T.E.M

Tazkirah Padang

Tazkirah Padang

Ziarah Mesra PPUM

Ziarah Mesra PPUM

T.E.M : "Islah dan Dakwah akan Sentiasa Berjalan"

Monday, April 20, 2009


NANTIKAN KEMUNCULAN!!!......



TAZKIRAH JUMAAT'S CORNER




TAJUK : " Khabar Gembira buat Orang Beriman"


JUMAAT (24/04/09)



12.00 tghr - 12.30 tghri


TEMPAT :
"DATARAN FAKULTI SAINS"






"CintaKu mesti bagi orang-orang yang saling mencintai kerana Aku, CintaKu mesti bagi orang-orang yang saling bersilaturahim kerana Aku, CintaKu mesti mesti bagi orang yang saling menasihati kerana AKu, CintaKu mesti bagi orang-orang yang saling mengunjungi kerana Aku, CintaKu mesti bagi orang-orang yang saling memberi kerana Aku"
(Hadith Qudsi)


DAN JUGA.....................

____________________________________________________________________



SPECIAL Riadah Teladan Ceria


SABTU (25/04/09)


5.15ptg- 6.45ptg


TASIK VARSITI


Nantikan Kemunculan Pelbagai Aktiviti Menarik Khas Buat Semua Mahasiswa Universiti Malaya

TAZKIRAH

TAICHI

FUTSAL


SUKANEKA






"SEMUA MAHASISWA DAN MAHASISWI TERUTAMANYA AHLI TEAM ELIT MUSLIM DI JEMPUT DATANG BERAMAI-RAMAI BAGI MENJAYAKAN AKTIVITI YANG BARAKAH INI.....BERSAMA-SAMA KITA MELAKUKAN TRANSFORMASI GERAKAN ISLAH DAN DAKWAH INI AGAR ISLAM AKAN TERPAKU DI KAMPUS INI...InsyaAllah..."

p/s: Datang jangan tak datang tau.....

0 comments:

Post a Comment